Lukić: U kakvoj zemlji živimo, ne čudi da prisluškuju novinare, redakcije, porodice

0
52
Glavni i odgovorni urednik Dnevnog avaza Kenan Kešmer istakao je da će, ako se izjava predsjedavajućeg Predsjedništva BiH Milorada Dodika ispostavi kao tačna, to će biti jasan dokaz da je OBA, umjesto demokratskih, prihvatila prakse diktatorskih režima.

Prema njegovim riječima, ako se ispostavi da je ovo tačno, a u prilog ide i broj protokola odluke OBA, biće to još jedan dokaz da je BiH potrebna ozbiljna i korjenita reforma obavještajnog sektora.

Glavni i odgovorni urednik Informativnog programa RTRS-a Siniša Mihailović rekao je da ga uopšte ne iznenađuje informacija koju je iznio predsjedavajući Predsjedništva BiH Milorad Dodik o obradi medija koju vrši Obavještajno-bezbjednosna agencija /OBA/, te istakao da je samo potvrđeno ono što se već znalo.

Mihailović je za Dnevni avaz istakao da je potpuno siguran da je ta informacija tačna.

– Interesantan je spisak medija i razlog da se prate, o čemu je pričao Dodik. Na tom spisku nema tog čuvenog Žurnala, medija koji je blizak toj ekipi. Znači na spisku su RTRS i Dnevni avaz i jasno je zašto su tu – rekao je Mihailović.

On je upitao da li će reagovati udruženja novinara, Tužilaštvo BiH, odnosno bilo ko.

Glavni i odgovorni urednik Dnevnog lista Dario Lukić istakao je da ga ne bi čudilo da prisluškuju i novinare, porodice i redakcije, s obzirom na to u kakvoj zemlji se živi.

– Naravno da je katastrofa za svako društvo ako se prisluškuju novinari, ali znajući gdje živimo, bojim se da to ne možemo spriječiti – rekao je Lazić.

Glavni i odgovorni urednik Večernjeg lista Јozo Pavković očekuje da se do kraja istraži ova informacija, a, ako se utvrdi da je tačna, zatražiće i zaštitu međunarodnih medijskih udruženja, ali i kažnjavanje odgovornih za pokušaj gušenja slobode riječi.

Predsjedavajući Predsjedništva BiH Milorad Dodik je juče rekao da OBA prisluškuje medije u BiH i regionu, navodeći da je 10. aprila pod brojem protokola 05/1-4-1547/19 u OBA otvoren nalog za obradu medija.

Prema Dodikovim riječima, u dokumentu je navedeno da se vodi obrada Dnevnog avaza, RTRS-a, Dnevnog lista, Nacionala, Večernjih novosti, Večernjeg lista, Kurira i Informera, te portala Poskok i Dnevno.

Sa druge strane, iz OBA tvrde da nema, niti je bilo obrade medija.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here